7. Zeljnate tortilije

SESTAVINE (za 4 tortilije):

– 1 zelena paprika

– 1 rdeča paprika

– ½ bučke

– 1 čebula

– 3 žlice olja

– 400 g puranjega mesa

– 100g kisle smetane

– 50 g ribanega sira

– 4 žlice paradižnikove mezge

– 4 listi zelja

– origano

– čilijevi kosmiči

POSTOPEK:

  1. Čebulo drobno nasekljamo in popražimo na dveh žlicah olja.
  2. Dodamo narezano papriko in pražimo nekaj minut, da se paprika rahlo omehča.
  3. Dodamo narezano bučko in pražimo še 5 minut na višji stopnji. Toliko, da je zelenjava lepo pražena in mehka. Šele nato posolimo in začinimo z origanom.
  4. Medtem narežemo puranje meso na trakove in popražimo na žlici olja na višji stopnji. Pražimo 5 minut, da so dobro zapečeni, nato jih posolimo in popramo.
  5. Zeljno glavo kuhamo 15 minut v vreli, osoljeni vodi, da se lepo omehča. Nato z nje previdno odluščimo 4 liste. Vsak list napolnimo z malo mesa, pražene zelenjave, zvrhano žlico kisle smetane in malo ribanega sira. Potresemo s čilijevimi kosmiči.
  6. Liste zvijemo skupaj in pričvrstimo z zobotrebcem. Po vrhu jih namažemo s paradižnikom in potresemo z ribanim sirom. Pečemo v naprej ogreti pečici 30 minut pri 180°C, oziroma, da se sir zlato zapeče.

HRANILNE VREDNOSTI (na tortilijo):

beljakovine: 29 g

maščobe: 13 g

ogljikovi hidrati: 10 g

energijska vrednost:  257 kcal

Pekoči zvitki-postopek
Urša Remžgar GoršeUrša Remžgar Gorše je diplomirala iz matematike, v prostem času pa goji strast do kuhanja in z užitkom preizkuša nove jedi, še posebej tiste z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov. Je tudi mati dveh otrok, zato še posebno skrbi, da se na mizi vedno znajde kaj zdravega in tudi kaj okusnega. Za Potentio piše inovativne nove recepte in s tem venomer znova dokazuje, da zdrava prehrana ne potrebuje biti enolična ali slabega okusa.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja