Polnjene bučke

3. Polnjene bučke

SESTAVINE (za 2 osebi):

– 2 večji bučki

– 1 manjša čebula

– 3 stroki česna

– 150g feta sira

– žlica kisle smetane

– 2 manjša paradižnika

– 30g ribane mozzarele

– 2 vejici peteršilja

– žlica olja

– sol

– poper

– origano

– bazilika

POSTOPEK: 

  1. Bučke operemo in vzdolžno prerežemo na pol. Z malo žličko izdolbemo sredico in jo prihranimo za nadev. Izdolbene polovice posolimo.
  2. Drobno nasekljamo čebulo in česen in ju prepražimo na olju.
  3. Paradižnika narežemo na kocke in ju primešamo čebuli. Pražimo še toliko časa, da se paradižnik razpusti.
  4. Zrežemo izdolbeno sredico na majhne kockice in jo dodamo masi. Uporabimo samo najmehkejše dele izdolbene sredice.
  5. Liste peteršilja drobno nasekljamo in dodamo masi. Solimo in popramo po okusu. Dodamo origano in baziliko. Pražimo še približno 5 minut.
  6. Odstavimo in ko se rahlo ohladi ,dodamo žlico kisle smetane.
  7. Pečico segrejemo na 180 ºC. Izdolbene polovice položimo na alu folijo v pekač in jih napolnimo z maso. Pečemo v pečici približno 25 minut.
  8. Medtem narežemo feta sir na rezine in jih položimo na bučke. Čez potresemo še ribano mozzarelo.
  9. Pečemo še dodatnih 10 minut, oziroma toliko, da se mozzarela zapeče.

HRANILNE VREDNOSTI:

beljakovine: 42 g

maščobe: 56 g

ogljikovi hidrati: 40 g

energijska vrednost: 798 kcal

Polnjene bučke-postopek

 

Urša Remžgar GoršeUrša Remžgar Gorše je diplomirala iz matematike, v prostem času pa goji strast do kuhanja in z užitkom preizkuša nove jedi, še posebej tiste z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov. Je tudi mati dveh otrok, zato še posebno skrbi, da se na mizi vedno znajde kaj zdravega in tudi kaj okusnega. Za Potentio piše inovativne nove recepte in s tem venomer znova dokazuje, da zdrava prehrana ne potrebuje biti enolična ali slabega okusa.